2014. február 17., hétfő

Tervek

Ezer éve nem fotóztam a munkáimat... Na nem mintha nagyon jelentőseket haladtam volna, de azért lehetne mit...

Ma átpakoltam az egyik hímzős dobozom, és meglepő kincsekre bukkantam :-D és hímezhetnékem van :)

Próbáltam a fejemben összeállítani valami tervet az idei évre hímzés téren. A sorrendet nem garantálom, csak ahogy eszembe jutnak dolgok :)

1. Zoé Babaköszöntőjének befejezése, ebből már valamennyi kész van, de nem fotóztam még


2. Zoé Z betűjének begyöngyözése - gondolom 1-2 napnál nem telne többe...



3. Kolos és Botond babaköszöntője, Kolosé kész van, Botondé csak el van kezdve, ugyanez csak más színekkel, de szerintem nincs fotó róla


4. Winter Rose -  HAED, ennél már jobban áll egy kicsit, csak nem fotóztam


5. European Bistro, hát lenne mit csinálni rajta :-D



6. Helene Tran - The Ball,  ha Zoénak lenne saját szobája, vagy a nappliban, milyen jól mutatna :) De szinte semmi nincs kész belőle



7. Folytatás a négy évszaknak, csak a nyár van meg belőle, talán csinálhatnám a tavaszt ha most kezdeém el :-D


8. Mintakendő - Mary Wigham



9. Pozitive Thinking - már többet haladtam vele, csak nem fotóztam le


10. Attila mikulás csizmája, nincs róla fotóm, de ilyen lenne



11. Dance at Bougival Renoirtól... annyira kevés hiányzik belőle...


 12. Karácsonyra kapott pillangós, amiből szintén van már egy darab kész, csak nem fotóztam


Tartozásaim:

1. Brunyi kendője :((( Most találtam meg basszus, szánom bánom, hiányik róla még a Sand Dollar, évek óta. Teljesen kiment a fejemből


2. Ági 4. babaköszöntője


3. Húgom második kislányának egy babaköszöntő

Álmok:

1. Valamelyik Fassel kép meghímzése még
2. Egy újba kezdés :) - valami festmény, Tüttő József vagy Dusza Tibor
3. Vagy egy újabb Dim kép :)
4. És bármi a sok sok meglévő cuccaim közül :-D

5 megjegyzés:

Judit írta...

Húúúú, milyen lista! Meg a tervek is!
A Renoirból már tényleg csak egy pici hiányzik! :D

Moklin írta...

Én még hiányolom a szegedi zsinagógát a listából, vagy azt feladtad?

Dora írta...

Judit :)))
Igaz festményben nem olyan pici az a hiány a Renoirból, mégis azon gondolkodtam, hogy abba kéne fogni, mert hamarabb eredményre vezetne :)

Nóri, képzeld mi történt a zsinagógával, meg a Citrine-nel. Egyszerűen nem is tudom mit csináljak velük. Volt a falvizesedésünk, ami nagyon eljött a külső szigetelés után. És ez a két képem a fal mellé volt támasztva. A falak meg most a tél jöttével penészedni kezdtek, vele együtt a két kép is. Majdnem sírógörcsöt kaptam mikor megláttam. Most a radiátor mellett száradnak, és szerintem jobb is lett, lepergett róla a penézs néhol. És már megoldottuk a fal vizesedését is, penész sincs. De egyszerűen nem tudom hogy kéne az anyagról eltüntetni a penészt. Vagy egyszerűen ráhímezzek? A Citrine-en mondjuk a himzett részen is eléggé látszik. Szóval egyelőre fogalmam sincs mi legyen velük, úgyhogy elraktam őket a tudatom mélyére. Mert nem tudom mi legyen velük. Rengeteg munka benne, anyag és fonal. Vááá :((((

Dóra írta...

Azt bírom más terveiben, hgy néhány kép totál felcsigáz, néhány meg teljesen hidegen hagy.
Pár tervedet én is kiöltögetném. Egyébként folyamatosan lázas tervezésben vagyok hímzés ügyileg és mikor, ha nem, pont most krepált be úgy a kezem, hogy asszem hetekre le kéne raknom a tűmet. Utálom, hogy olyan tropacs a kezem:(

Viszont szétröhögtem az agyam azon, hogy Brunyi-Judit kendője még nálad van!

Citrinet és a zsinagógát nagyon sajnálom. Ha kimosnád? Neten nem találtál róla valamit?

Dora írta...

Dóra, nem jártam még utána. Iringót kérdeztem egyedül, mert ő jó ezekben a foltkivevésekben, ilyesmikben. De nem volt erre ötlete. Azt mondta csak hoyg a penészirtó szert azt rá ne rakjam az anyagra, mert az biztos hogy azt szétszedi. Úgyhogy egyelőre passz. Majd ha lesz egy kis időm rákeresek tényleg a neten.