2006. december 4., hétfő

Michael Powell: Venice Window


6 megjegyzés:

Jutka írta...

Nagyon jó ez a keret, ezen töröm én is a fejem vajon milyen legyen a végleges formája az enyémnek, jó volt benézni egy kis fincsi ízlésformálás céljából.
A kontúrra visszatérve azóta egy szállal varrom bár mi legyen az instrukció (de nehéz volt le írni) mióta egy RP mintát én két szállal kontúroztam, egy másik lány pedig eggyel és ledöbbentő volt a különbség az ő javára:( Szerintem sokkal légiesebb és könnyedebb az utóbbi.

Dora írta...

Én ezt 1 szállal kontúroztam, mivel nem volt instrukcióm hozzá :) De tényleg légiesebb. Csak úgy gondolom, hogy általában van oka, hogy a tervező valamilyen szálszámot javasol, valamit biztos ki akar emelni vele, ezért én nekiálltam a 2 szállal... hát majd meglátjuk, hogy a végére meg leszek-e vajon elégedve, vagy sem...
Pl a dimensions készletek teli vannak extrém szálszámmal, kontúrral, akármivel, és azok pl azért lesznek nagyon mutatósak... úgyhogy nem tudtam, hogy akkor ezt most felülbíráljam-e. De van még pár MP készletem, ha most nem jön be, akkor legfeljebb a következőket nem két szállal csinálom :)

Jutka írta...

A minap igen csak kirohantam mikor elolvastam a hozzászólásod, nem tudtam mit is írjak, nekem olyan nagyon precíznek és pontosnak, aprólékosnak tűnt. Végül is az, a leírásod a munkáid már amit láttam "még nem jutottam végig a blogon" szerintem te magad is ilyen vagy, az irományaidat olvasva! Majd eldöntöd a végén hogyan varrod meg. Ez a tervezős dolog szöget ütött a fejembe lehet legközelebb alaposabban utána olvasok.

Dora írta...

Mármint a válaszom preciz? Csak összegezni akartam a dolgokat :-D
Csak azt akartam mondani, hogy van már 1 szállal meghimzettem, ugyebár ez amit itt épp nézünk :), meg van egy elkezdve, ami neked már kész, és azt 2 szállal kezdtem kontúrozni. Mutassak majd róla képet?

Egyébként én is felül szoktam bírálni néha dolgokat, nem szentirás, hogy úgy kell himezni ahogy irja a leirás. Csak mindig az jut eszembe, hogy valamiért biztos direkt olyannak szánták ;) ahogy le van irva. Egyébként tervező a foglalkozásom is :) CSak nem keresztszemes minta, hanem szoftver :-D

Jutka írta...

Ha összegezni akartad, akkor igen csak sikerült,na erre én képtelen vagyok ennyire alaposan összeszedni a gondolataimat. Igen szeretnék képet a kertedről is, Judittal azért sikerül össze jönni mert a kertünk állásáról beszélgettünk, nem beszélve arról, hogy veled is a kert hozott össze. Nélküle nem hinném akár egy betűt is írtál volna vagy akár én neked, gondolom az összes többi varrományod is össze hoz emberekkel. Van ám szép számmal megkezdett hímzésed, meg sok hímzős barátod is. Jó neked gondolom vágod a szgéppel kapcsolatos dolgokat ezt én nem mondhatom el magamról.

Unknown írta...

Én csak ámulok és bámulok.....mint már írtam is e-mailben. Gyönyörködöm...és irigykedem (jóízűen), hogy valaki ILYENEKET TUD!!!! Nagyon szépek.
Szeretettel: Magyarnórianyu -Kriszta, ez a Powell minta.....az ablak meg a ház.